dimecres, 15 de març del 2017

Experiències al Cros de la Pobla de Claramunt


El Gil Ricart ens dóna la seva experiència:

Abans d’anar al dia del cross, vam haver d’anar a dues reunions prèvies. 

Llavors el dia de la cursa, a les 8 ja estàvem a la Pobla. Just després d’arribar, ens vam posar a muntar les tanques, les cintes que delimitaven el circuit.... 

Al cap de dos hores de muntar, va començar la cursa, i a mi em van encarregar la feina de repartir les tires del sorteig quan els corredors acabessin la cursa. 

Després a la cursa popular ens vam col·locar en un punt concret per vigilar que els corredors i els cotxes no xoquessin. 

Finalment vam desmuntar les tanques , les cintes, el podi, les taules.... 

A mi em va agradar molt i realment m’ho vaig passar molt bé, és una manera d’ajudar els altres i sentir-te útil i important.

La Mine Graells també ens explica:

El que m’emporto de fer de voluntària al cros, és l’experiència de treballar per als nens. Veure’ls amb cara d'il·lusionats abans de començar la carrera i amb cara d’esgotats a l’arribar a la meta.

Ajudar a muntar, a desmuntar…. Això em va cansar, però tenia recompensa al veure que una cosa tan simple podia fer molta il·lusió a unes quantes persones.

Finalment em va agradar bastant fer de voluntària al cros de La Pobla De Claramunt, per tot el que això em va aportar.

El Pol Robert també:

(...) Va ser una molt bona experiència perquè vaig aprendre com s’organitza un esdeveniment d’aquest estil i vam estar molt bé amb tota la gent amb la que vam col·laborar, a més a més ens van regalar una samarreta de la cursa i un entrepà (...)

I el Fran Rubio...
Quan es va acabar, ho vam recollir tot, ens van donar els entrepans, pomes... que havien sobrat i es va fer l'entrega de premis. Va ser un dia molt entretingut i millor del que m'esperava. M'ho vaig passar molt bé i em vaig quedar una samarreta molt xula :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada