dijous, 16 de març del 2017

Experiències al servei informàtic



L'Àlex Romeu ens explica la seva experiència:

Vaig anar amb el Eduard Vives a la aula de informàtica, vaig veure un munt d'avis i el principi em vaig posar una mica nerviós. Els vam dividir en tres grups:

· Els que no sabien res.

· Els que sabien les opcions bàsiques.

· Els que dominaven més o menys el mòbil

Al final tot va anar tot molt bé no se perquè em vaig posar nerviós.

(...) Una dona em va demanar ajuda : fer-li un compte a una pàgina anglesa, la pobre com que no en sabia em va cridar a mi. Al final quan vam acabar em va dir que li vaig ser de molta ajuda i que sense mi no ho podria haver fet. Em vaig sentir molt elevat.

(...) Va ser l’últim dia abans de acabar el segon trimestre i solament hi havia 4 avis comptats. Igualment una senyora va dir que nosaltres ho fèiem molt bé que si la gent no vol venir és perquè ja havien entès com fer les coses o perquè no els interessava, però que nosaltres ho fèiem molt bé, repetia.

(...) La veritat m'ha agradat molt fer el servei comunitari, no imaginava que m'agradaria tant la veritat.

Pensava que seria una cosa pesada i repetitiva però m'ha encantat i jo crec que els que ara fan 3r tindrien que fer-ho també, els agradaria. Si tingues que posar una nota seria 9/10.

i la Mònica Carrión:

(...) entre tots ens vam repartir per poder ajudar-los a cada un amb els seus problemes. A uns els vam ensenyar a fer-se Facebook i altres com ja sabien més ,els vam deixar fer feines que ells volien, però amb la nostra ajuda.

... i el Berman Rodríguez:

(...) el vaig ajudar amb la resta de coses que no sabia fer, com utilitzar algunes aplicacions de Chrome, com apagar més ràpid l'ordinador etc (...)

(...) L´últim dia  va ser el millor, els que van venir ens van portar galetes i bombons (...)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada