dilluns, 13 de març del 2017

Experiències a l'escola Josep Masclans de Vallbona



La Laura Cendrero ens explica la seva experiència al cicle infantil:

Primer dia: Vam realitzar una activitat molt creativa que consistia en fer unes bitlles per poder jugar. Primer vam agafar unes ampolles de plàstic i les vam omplir amb una mica de sorra. Seguidament vam decorar les ampolles amb gomets per a que no siguin tan soses, és clar! I després vam jugar a les bitlles, i sincerament els nens jugaven amb moltes ganes! Estic molt contenta d'estar amb ells. M'he sentit ben rebuda i m'he sentit com si tornés a ser un nena petita estant amb ells, ha sigut fantàstic.

Segon dia : Avui hem estat amb els mateixos nens que l'altre dijous, i per tant alguns nens ja els coneixia i ells a mi. Hem realitzat una activitat que consistia en descobrir que era un "projecte", fent dibuixos i després amb retoladors permanents fer el que han dissenyat a la part superior d'unes ampolles. Després apart de les ampolles han pintat amb pintura de color taronja unes boles petites de porexpan. Amb tot això tenen que utilitzar la seva imaginació per poder fer alguna joguina amb la que es pugui fer alguna cosa . I per acabar la classe hem tornat a jugar a les bitlles, però aquest cop amb una pilota més gran! Ha sigut molt divertit i m'he rigut molt amb els nens i amb la Isabel la mestra, està clar! Ja en tinc ganes de tornar-hi.



El Bilal Attijani ens explica la seva experiència  al cicle mitjà :

(...) El segon dia, com que ja sabia la meva feina, la professora em va deixar unes lectures per a tots els nens i vam començar a llegir. Quan vam acabar la lectura, vam comentar-la entre tots, explicant  cadascun  el què ha entès.  Desprès van haver de respondre a les preguntes d'un qüestionaris . buscar en el diccionari i escriure el significat del missatge que transmetia la lectura (...)

El Jaime Segura ens explica la seva experiència  al cicle inicial :

(...) El primer dia del servei, la veritat és que he arribat sense ànims però quan he entrat per la porta m'ha animat molt que uns nens petits m’estiguessin esperant amb moltes ganes de llegir. M’ha agradat molt perquè es porten super bé.

(...)  El que més m’agrada de poder estar aquí amb els nens es que em sento útil perquè els puc ajudar si fan el seu diari de lectura malament, no es molestan i ho fan amb ganes.

(...) Em crida l’atenció molt una nena que és massa tímida per l’edat que té jo crec, però estic segur de que Mar la farà sortir endavant ja que ella capacitat per fer-ho.

Luiza Pipis:  (...) són uns nens molt sociables. M’agrada molt fer clases amb ells, es divertit i agradable.

L'Andrea Torrijos:  (...)  Els nens han posat gomets a l’ampolla per decorar-la i hem sortit al pati a jugar. Ha estat molt bé poder veure com els nens fan les manualitats i busquen formes per realitzar-les. Tinc moltes ganes de tornar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada