dijous, 16 de març del 2017

Experiències a la llar d'infants de Vallbona


La Júlia Blasco ens explica la seva experiència:

Avui hem anat per primer dia a la guarderia, els nens estaven molt tímids al principi i s’amagaven però desprès ja es van anar apropant i vam estar molt bé.

Primer de tot al arribar ens vam presentar a les professores i als nens i ens van explicar el funcionament de les classes i els horaris i els seus espais.

Desprès vam fer jocs cantant i mes tard els hi vam donar els berenar. Després de jugar una estona els van començar a venir a buscar i ja vam marxar.

La primera impressió va ser molt bona, les monitores son súper amables i simpàtiques i els nens es van obrir amb nosaltres.

(...)  Avui com sempre hem arribat i els nens estaven al pati jugant, he jugat amb ells a que jo era el monstre i em tenien d’atrapar i tancar-me a la presó, m’ho he passat molt bé. 

(...) Avui hi havia poquets nens i estaven tots tranquils i carinyosos. Hem estat jugant amb ells amb globus i pilotes, m’ho he passat molt bé. 

Les professores ens han ensenyat una mena d’àlbums que tenen, on els pares expliquen, cada cap de setmana un, el que han fet amb fotos i anècdotes. M’ha semblat súper maco.


El Yeray Vidal també:

(...) El tercer dia  estàvem més a gust perquè  ja que ens coneixíem més.(...) quan vam  anar a berenar em va tocar donar-li el iogurt a un nen.

Per a mi el millor moment va ser quan em va tocar anar a despertar el nen més trapella de tots ja que estaven tots molt tranquils i quan el vaig despertar, de  mica en mica es van anar esverant.

A mi aquesta experiència m’ha agradat molt, ja que de gran m'agradaria entrenar  nens o nois de futbol o ser  professor de gimnàstica,  i aquesta experiència vulguis o no ,em prepara més de cara al futur . A poc a poc  vaig sabent el què és treballar amb nois i nens, una experiència molt maca.

...i el Marc Gombau:

(...) El quart dia ja anàvem amb ganes perquè està bé, és una experiència molt maca. A l' entrar els nens ja venien a buscar-nos per jugar,  menys els que dormien que havíem d' anar a despertar-los, Quan estaven tots desperts vam entrar a dins a cantar cançons i a jugar fins la hora de berenar que s'assentaven tots a las cadiretes que tenen,  a esperar que els hi portéssim el berenar. A mi em van fer donar el iogurt a un nen y el biberó a un altre . Després de berenar a jugar fins la hora de marxar.

... i la Júlia Montàvez:

(...) Els segon dia vam jugar amb els instruments de música, i a" tocar i parar " als nens els  encanta jugar a això, s'ho passen  molt bé (...)


... i la Georgina Palomas:

Bé el primer dia tant el Yeray com jo, estàvem una mica nerviosos, potser jo més, ja que mai hi havia entrat i no coneixia a cap professora d’allà, però bé  a l'entrar ens van acollir molt bé les professores, encara que alguns nens, potser els més petits estaven avergonyits, perquè per a ells érem nous. 

A poc a poc es van acostumar a les nostres cares, i primer de tot vam fer un joc de coneixença, de la qual es tractava d’estar tots en rotllana i amb una pilota anar-la passant i dir el nostre nom.

Després vam estart amb els nens jugant, encara una mica avergonyits… però s’ho van passar bé, Finalment la professora ha explicat alguns contes, fins que els han vingut a buscar els pares

...i el Joan Gàmez:

(...) Vaig donar berenar a dos nens, va ser una sensació que mai havia tingut.... ja només quedava un dia i s'acabava... i esperant l'últim dia (...)

(...) Ha estat una experiència molt bona i la tornaria a repetir mil cops (...) al principi no m'agradava la idea, però m'emporto un gran record d'aquests petitons! (...) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada