dilluns, 5 de febrer del 2018

Experiències al Menjador Escolar de les Oliveres


Com que l'Ainhoa Vélez ens ha explicat com ha estat la seva experiència, us en deixem un tast:

(...) Hoy he dado de comer a los niños del comedor y luego he estado hablando y jugando con ellos. Dos hermanos se han peleado y he hablado con ellos para que hagan las paces (...)

(...) Hoy como llovía nos hemos quedado dentro y me he sentido un poco feliz porqué un niño pequeño me ha dicho que para san Valentín me va a regalar un corazón (...)


El MIguel Vates també ens explica;

M’ho vaig passar bé i crec que vaig aconseguir connectar amb alguns nens i suposo que a ells també els va agradar que féssim el servei. 

(...) No nomes vaig prestar un servei als nens sinó que també vaig veure com les monitores que sempre estaven contentes ho estiguessin més i que tinguessin més temps per fer les coses de la cuina i el menjador i així estar més tranquil·les i més contentes veient com els nens jugaven i s'ho passaven  bé amb nosaltres.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada