dimecres, 14 de març del 2018

Experiències al Pessebre Vivent de la Pobla de Claramunt


La Maria Espin ens explica:

(...) El servei comunitari al pessebre, m’ha agradat perquè, de petita sempre hi havia participat  (...) Hi ha una cosa de la que m’he adonat i és que quan tu participes com a personatge o ets familiar d’algú que hi participa, no t'adones de la feinada que hi ha darrere durant totes les setmanes, ja que s’ha de fer els guions, buscar els vestuaris per a tots, fer el decorat, aconseguir que els nens i les nenes s’aprenguin el guió, el maquillatge.. 

A part d’això m’ha agradat , perquè quan veus els nens els primers dies, quan es tria qui farà cada paper, i veure l'emoció o decepció , d’alguns nens. Veure el “recorregut” dels petits actors, i sentir tu també els nervis abans d’actuar… Em va recordar a quan jo feia el pessebre. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada