divendres, 16 de març del 2018

Experiències al servei d'Informàtica de la Pobla de Claramunt



El Miquel Robert ens explica: 


(...) A  mi l’activitat que m’ha agradat més d’aquest trimestre ha sigut el servei comunitari perquè ha sigut una nova experiència per a mi i em va agradar molt anar a les classes d'informàtica de la gent gran . Poder-los ajudar va ser una sensació com de confort que tenies. A més eren molt divertides i no se't feien pesades


En general el servei comunitari ha sigut una experiència que m’ha fet reflexionar sobre com n'és de fàcil ajudar  la gent del teu entorn.

El Nil Balcells ens explica:

(...) La meva experiència personal en el servei comunitari ha estat molt enriquidora, he aprés molt de com treballar amb la gent gran, ells també m’han ensenyat coses i m'han fet veure la vida d’una altra manera , alhora tu també et sents molt bé ja que sents que estàs ajudant els altres sense obtenir res a canvi i sents que estàs fent una bona obra. M’ho he passat molt bé fent-ho i crec que és una cosa molt necessària en la societat actual, aprendre a ajudar els altres sense obtenir res a canvi i veure que la recompensa de fer una feina no sempre és material sinó que a vegades la recompensa emocional que s’obté és molts cops superior a la recompensa material que poguessis obtenir. Crec que està molt bé fer-ho com una activitat obligatòria a 4t d’ESO i tot i que abans de començar pensés “quina mandra” o que serà molt avorrit, després veus que ha valgut la pena i que t’ho has passat molt be fent-ho, recomano a tothom que pugui que ho faci i que s’enriqueixi al màxim de l’experiència, que aprofiti com de  fàcil ho posa el centre per fer-ho. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada