dijous, 15 de març del 2018

Experiències a la Llar d'Infants de Vallbona

L'Aina Martin ens explica:

(...) Al principi estava molt nerviosa, ja que no sabia que hauria de fer ni si ho faria bé, però un cop vaig conèixer  tots els nens i a les professores em vaig sentir molt còmoda , i m’ho vaig passar molt bé

(...) Aquest dia quan vaig arribar estaven tots desperts, vam començar a jugar tots junts, als cotxes, a les titelles, amb els animals... A l’hora de berenar ens vam asseure tots a la taula, com vam fer la setmana anterior, i vaig ajudar als nens a berenar.

(...) Avui sense dubte ha sigut el millor dia des de que vaig començar. Nomes veurem pel vidre tots han vingut a donar-me la benvinguda (...)  Just al final hem agafat la cistella de les cançons, i he estat amb els nens cantant les cançons de la capsa. Em sentia com mes integrada per dir-ho d'una manera, ja han desaparegut els nervis del tot, i ho estic difrutant moltissim, cada cop m'agrada més.
(...) Avui per fi hem sortit al pati, en tenia moltes ganes, al principi no sabia molt bé què fer, així que he jugat una mica amb ells i finalment només he observat com s'ho passaven bé.

(...) Aquest dia vam sortir al pati un altre cop, vaig estar jugant amb els nens sobretot amb tractors, sobre les 3:30/40 vam entrar y vaig estar jugant amb ells. Com sempre vaig ajudar al berenar. Cada cop estic mes còmoda i m'ho passo millor, em fa una mica de pena que només quedi un dia .


La Noelia Macarro ens explica:

(...) El servei comunitari m’encanta, hi ha molta gent que es queixa, però a mi m’agrada estar amb els nens petits, ensenyar-los, ajudar-los, jugar amb ells, i les professores que estan allà són molt bones i simpàtiques amb mi, i això es una gran part de perquè m’agrada molt el servei comunitari, i també crec que he tingut sort perquè he escollit i m’ha tocat el servei que jo volia i he encertat, perquè m’encanta, passo molt bones estones amb aquells nens i m’ensenyen moltes coses noves.

la Ivette Rufo ens explica: 

(...) M’ha agradat perquè per a mi ha sigut una gran experiència i m’ho he passat bé en el meu servei a la llar d'infants i com que m’agraden els nens petits doncs per a mi va ser divertit, ja que és com una oportunitat per aprendre coses, i cuidar nens petits;

La Nerea Serrano ens explica:

(...) El primer dia vaig estar molt nerviosa per veure com era i tot , però després vaig veure que coneixia a unes de les professores i ja no tenia tants nervis ,a  poc a poc m’anava integrant a ells i m’ho passava cada vegada millor , i ja no tenia nervis , m’explicaven moltes coses i he après noves coses , m’ensenyaven les coses que fèien i em van ensenyar una cistella de cançons i m’explicaven cada instrument què feia ,o posaven cançons i ells ballaven o cantaven tots junts. Ha sigut una experiència meravellosa on he pogut disfrutar amb ells .M’agraden molt els nens petits , em sentia còmoda amb ells .

(...) M’ha agradat moltíssim i aquesta experiència la recordaré sempre!!!!.




1 comentari:

  1. Primer vaig estar molt nerviosa , però quan vaig veure que estava una professora que ja coneixía ja no estava tant , m'ho he passat molt bé amb els nens petits , m'ha agradat molt jugar amb ells , és una nova experència i la recordaré sempre , també m'agradava jugar i fer castells de sorra amb ells i ajudar-lis a berenar , i parlar amb ells , i sempre m'han agradat els nens petits , aquesta experència a sigut molt divertida!!.

    ResponElimina