divendres, 16 de març del 2018

Experiències a l'escola Josep Masclans



La Marta Sabaté ens explica:


(...) Aquest trimestre he començat el servei comunitari, vaig cada dijous a l’escola Josep Masclans amb els nens de primer i segon, m’ho estic passant molt bé amb ells i estic aprenent moltes coses, ja em queda poc per acabar el servei comunitari i m’està agradant molt fer-lo. 



La Hayat ens explica:

Avui els nens i nenes de P-4 i P-5 han començat la classe repartits (...) Jo estava amb els d'informàtica que estaven fent un ninot de neu amb l'ordinador (...)  Després van venir els de llengua i vam fer un joc de paraules. Ha estat un dia genial!


Avui amb els nens i nenes del curs de P-3 hem decorat un mural amb puntets perquè sembli neu (...) Mentre uns anaven amb mi, altres es quedaven a classe per pintar el monstre Apilo. Després de pintar hem jugat amb les joguines.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada